Roblox, 4. kord
Seekord liigume edasi, vaadeldes seda, kuidas saame kasutada seniõpitud while- ja for-tsükleid, if- ja else-tingimuslauseid. Alustame sellest, kui if-lauses […]
Loe lisaks →Seekord liigume edasi, vaadeldes seda, kuidas saame kasutada seniõpitud while- ja for-tsükleid, if- ja else-tingimuslauseid. Alustame sellest, kui if-lauses […]
Loe lisaks →Kuna sageli on vaja testida erinevatele tingimustele vastavust, siis järgmisena võtame ette if-then tingimuslaused. Tingimuslause puhul saab kirja panna […]
Loe lisaks →Jätkame koodikirjutamisega. Ja järgmisena tekitame endale uusi kujundeid mänguväljale. Uue kujundi lisamiseks: detail=Instance.new(“Part”) detail.Parent=game.Workspace detail.Position=Vector3.new(50,20,30) detail.Size=Vector3.new(2,4,6) detail – muutuja […]
Loe lisaks →Kuna on kuulda olnud soove õppida Roblox’is koodi kirjutama (skriptima), siis teemegi sellega algust. Enne alustamist tuleb: Laadida alla […]
Loe lisaks →