Roblox, 9. kord
Seekord tekitame automaatselt avanevad uksed. Selleks lisame uue mudeli, mis koosneb: kahest uksest (nimedega Uks1 ja Uks2) kahest andurist […]
Loe lisaks →Seekord tekitame automaatselt avanevad uksed. Selleks lisame uue mudeli, mis koosneb: kahest uksest (nimedega Uks1 ja Uks2) kahest andurist […]
Loe lisaks →Seekord vaatleme seda, kuidas lisada nuppe ja nende abil muuta mängija liikumiskiirust. Alustuseks lisame kasutajaliidese lisamisest: Explorer aknas hiire […]
Loe lisaks →Seekord jätkame siis sündmustega. Esmalt vaatame, kuidas nt kuvada mängija nime: game.Players.PlayerAdded:Connect(function(mangija) print(“Tere! “..mangija.Name..” tuli mängu”) end) game.Players.PlayerAdded:Connect(function(mangija) – […]
Loe lisaks →Sel korral võtame vaatluse alla funktsioonid, parameetrid ja muutujad. Funktsioon on osa koodist, mis saab kasutada mingite tegevuste tegemiseks […]
Loe lisaks →Nüüd siis liigume edasi, tekitades endale mudeli. Näiteks võtame mudeli, millel on alus ja tiivikud. Esmalt siis loome mudeli […]
Loe lisaks →