Jätkame mänguga Pairs:
-
- Avada GDevelop
- Valida Open a Project
- Vaikimisi peaks avanema kataloog (nt C:\Users\Kasutajanimi\GDevelop projects\My Projects\), kuhu eelmisel korral sai mäng salvestatud ja sealt tuleb avada Pairs.json fail
Esmalt tuletame meelde helide loomist, kasutame selleks Soundtrap keskkonda:
-
- need, kes on seda juba kasutanud saavad oma kasutajakontoga sisse logida
- teistel tuleb sisselogimiseks:
- liikuda aadressile https://www.soundtrap.com/edu/
- valida Join as a Student
- sisestada e-kirjas saadetud kood ja vajutada Continue
- valida sobiv sisselogimismeetod
- keskkonda sisse logida
- avaneval lehel vajutada Enter Studio nupule
- avaneval lehel valida Music
- nüüd on võimalik helidega toimetada
- helifaili nime saab muuta lehe ülemises servas – vaikimisi väärtus on Untitled song
- mõistlik on aeg-ajalt ka oma toimetusi salvestada Save nuppu vajutades
- kui helifail on valmis, salvestada see ja veidi oodata
- File -> Export -> Export project to mp3 file
- avanevas aknas valida salvestamise võimalus (fail laetakse alla Allalaaditud failide (Downloads) kataloogi)
Ülesanded järgmised:
-
- muuta mängu taustapilti:
- vihje: taustapildi nimeks on background
- muuta aluspõhja, millele kaardid paigutatakse:
- vihje: aluspõhja nimeks on board
- luua uued helifailid:
- kasutatakse 4 helifaili:
- kui kaart ümber keeratakse, et kuvada kaardi esikülge
- kui leitakse õige paar
- kui mäng läbi saab
- kui vajutatakse nuppu uue mängu alustamiseks
- vihje nr 1: helifailid on eraldi alamkataloogis
- vihje nr 2: New Scene (Events) lehel on need eelnevalte loetletud helifailid kasutusel järgmiste sündmuste all:
- When a hidden card is clicked
- Card logic -> A pair was found -> Remove the Pair
- Check if game is won
- GUI -> Update the GUI to show earned points -> New Game button
- kasutatakse 4 helifaili:
- muuta mängu taustapilti:
- Kui ülesanded on täidetud, siis salvestada projekt File -> Save
Lõpetuseks ka väike arvutiteemaline sõnade otsimise mäng.